Om jou nog beter te helpen hebben wij van de meest gestelde vragen een overzicht gemaakt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Geen punt! De klantenservice van Plein Shops kan je overal mee helpen!
Betaling
+
Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?Bij Waist Trainer Plein heb je mogelijkheid om met de volgende verschillende betaalmethodes te betalen:
– Bancontact/Mistercash
– Maestro
– Mastercard
– Visa
– American Express
– Sofort Banking
– GiroPay
– Bancontact/Mistercash
– Maestro
– Mastercard
– Visa
– American Express
– Sofort Banking
– GiroPay
+
Kan ik bij Waist Trainer Plein kiezen voor een achteraf betaling?Nee, helaas is dat nog niet mogelijk.
+
Ik heb 'Multisafepay' op mijn bankafschrijving staan. Hoe kan dit?Alle betalingen die plaatsvinden op Waist Trainer Plein verlopen via onze betaalprovider: Multisafepay. Je krijgt op je bankafschrift een afschrijving te zien van Multisafepay met daarnaast het bijbehorende bedrag van de order en jouw ordernummer en transactieID.
+
Ik heb iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?Als je iets hebt besteld maar geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan kan het zijn dat er wat mis is gegaan. Wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Het kan namelijk zijn dat je een fout hebt gemaakt in het mailadres dat je aan ons hebt opgegeven of dat er bij ons achter de schermen iets fout is gegaan.
+
Hoe ontvang ik de factuur?Zodra je hebt afgerekend krijg je je factuur digitaal via een mail toegestuurd.
Bezorging
+
Betaal je verzendkosten bij Waist Trainer Plein?Bij Waist Trainer Plein betaal je geen verzendkosten. Alle producten worden gratis geleverd.
+
Mijn bestelling is verzonden. Kan ik hem volgen?Ja, zodra PostNL/BPost het pakket in ontvangst heeft genomen wordt er direct automatisch een track-and-trace code verstuurd.
+
Hoe gaat de bezorging in zijn werk?Als wij je order hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met de verwerking en de verzending. Na maximaal 1 werkdag geven wij de bestelling aan PostNL. Zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen, ontvang jij een track-and-trace. Zo kun je continu je bestelling volgen.
+
Moet er worden getekend voor ontvangst?Om zeker te weten dat jij zo snel mogelijk jouw bestelling in ontvangst kan nemen, worden alle bestellingen van Waist Trainer Plein aangetekend verstuurd. Dit houdt in dat jij voor ontvangst moet tekenen.
+
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?Wanneer jij niet in de gelegenheid bent om je bestelling in ontvangst te nemen, dan zal de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals proberen. Mocht dan de aflevering ook niet lukken, wordt het pakketje bij een Bpost afhaallocatie bij jou in de buurt afgegeven. Je krijgt hiervan een melding in je brievenbus.
+
Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?Je moet hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij passen dan direct je verzendadres aan.
Retourneren
+
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Past het product toch niet helemaal bij jou of heb je net een maatje te groot of te klein besteld? Geen enkel probleem. Bij Waist Trainer Plein heb je 30 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je kunt dit doen aan de hand van het meegeleverde retourformulier.
Mocht je het retourformulier kwijt zijn, dan kun je hem hier nogmaals downloaden.
+
Is het retourneren gratis?Nee, helaas niet. Je draagt zelf de kosten voor het retourneren.
+
Wanneer kan ik het aankoopbedrag terug verwachten?Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag met de verwerking hiervan en zullen we binnen 7 dagen het bedrag terugstorten op je rekening.